Tegenwoordig is het van belang dat een evenement uniek is en anders dan dat van de concurrent. Het 'moet' fris, vernieuwend en vooral onderscheidend zijn. Maar, hoe doe je dat? Wij geven jou 5 tips voor een innovatief evenement dat blijft hangen.
Op zondag 9 februari organiseren wij het Dyckland Winter (food)FSTVL! Voor het FSTVL toveren wij onze locatie om in een waanzinnig winters decor en kun je genieten van een winterse walking lunch vól culinaire verrassingen.
Gefeliciteerd, jouw event was een groot succes! Maar hoe zorg je er nu voor dat jij ook na het evenement in the picture blijft?
Van A tot Z heb je alles geregeld om van jouw evenement een fantastische herinnering te maken. Maar hoe zorg je er nu voor dat alle genodigden ook daadwerkelijk naar jouw evenement komen?
De lente heeft inmiddels plaatsgemaakt voor de zomer en ook de vakantie staat alweer voor de deur. Voor veel bedrijven reden genoeg voor een gezellige barbecue, borrel of leuk evenement. Alleen is dat nét even wat anders dan een uitje met familie of vrienden.
Ben jij van plan om een evenement te organiseren, maar ben je nog op zoek naar leuke ideeën voor de catering? De culinaire invulling van een event is minstens zo belangrijk als het event zelf.
Anno 2019 gaat de promotie en communicatie van een evenement veel verder dan ‘aankondigen en uitnodigen’.
Bij de organisatie van een evenement, zakenlunch of -diner zijn het restaurant en de menukaart inmiddels essentiële factoren. Past de sfeer, is de gewenste indeling/opstelling te realiseren, is er voldoende parkeergelegenheid?
Je klanten en merken zijn van onschatbare waarde. Investeren in een goede band is essentieel en de langetermijnrelatie is van cruciaal belang.
Een gezellige borrel, jubileum of een leuk personeelsuitje. Je kunt een evenement natuurlijk gewoon ‘thuis’ organiseren, maar denk er ook eens aan om dit buiten de deur te doen.
Een kalenderjaar is nog geen boekjaar. Toch verwachten medewerkers vaak wel een update over de jaarcijfers en financiële situatie.
Je klanten en merken zijn van onschatbare waarde. Investeren in een goede band is essentieel en de langetermijnrelatie is van cruciaal belang.
Je hebt vast wel eens een seminar bijgewoond. Een kennisbijeenkomst waarin experts en aanwezigen zich samen verdiepen in één specifiek onderwerp.
Nú weet je het zeker; jouw product gaat dat gat in de markt vullen. Je hebt hard gewerkt aan de ontwikkeling en financiering. Tijd om je klanten te overtuigen!
Nederland is een congresland, we zijn er gek op. Veel bijeenkomsten zijn geslaagd, leerzaam, vermakelijk. Maar lang niet altijd. Er is geen vast succesrecept dat een goed congres garandeert.
Geef toe: hoeveel onnodige vergaderingen heb je deze maand gehad? Vergaderen is een kunst. Om de vergadersleur wat te doorbreken hebben wij één ultieme tip: ga eens de deur uit!
Pak het organiseren van je bijeenkomst(en) dit jaar eens anders aan. We hebben de belangrijkste trends voor zakelijke events in 2018 voor je op een rijtje gezet.
Bij een goede brainstorm komt er een storm aan ideeën, inspiratie, enthousiasme en passie op gang. Maar hoe organiseer je een goede brainstorm?
Je moet er aan geloven; het organiseren van het jaarlijkse teambuildingsuitje. Gelukkig heb je onze do’s en don’ts om je uit de brand te helpen. Maak er wat leuks van, appeltje eitje!
Het aftellen is begonnen, minder dan honderd dagen tot kerst! The most wonderful time of the year staat weer bijna voor de deur.
Natuurlijk wil je groeien. In omzet, in werk, in klanten. Maar hoe doe je dat? Bijvoorbeeld door van je klanten ambassadeurs te maken.